بازسازی حرم ائمه اطهار (ع)، تحکیم ارزش های دینی است

ندایی گفت: بازسازی حرم ائمه اطهار (ع) پاسداری از ارزش های دینی و مذهبی را تحکیم می بخشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «بهروز ندایی» در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان گفت: تلاش برای بازسازی حرم مطهر ائمه اطهار (ع) نشانگر نهادینه بودن فرهنگ عشق و علاقه به اهل بیت (ع) در بین مردم است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تاثیر ارزش های دینی و مذهبی در رشد و بلوغ اجتماعی، حضور و مشارکت خودجوش مردم استان و کشور در امر بازسازی، تصریح کرد: این امر در ارتقای معنوی جامعه اهمیت خاصی دارد.

 

این مقام مسئول به سابقه استان در زمینه ارادت به اهل بیت (ع) به لحاظ مادی و معنوی اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت اهالی استان در بازسازی عتبات و عالیات نمونه ای بارز از این ادعا است.

 

ندایی ادامه تقویت  مشارکت مردم  در بازسازی عتبات و عالیات را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازم است با اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در عتبات و عالیات با کمک های مردمی استان، این فرهنگ بیش از پیش در استان تقویت شود.

 

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی نیز در این راستا مشارکت می کنند، بیان کرد: استفاده از ظرفیت مردمی در تبیین اهمیت بازسازی عتبات و عالیات برای مشارکت بیشتر مردم ضروری است.

 

در ادامه این جلسه، «اسفندیار هوشیار» نیز در این جلسه مشارکت مردم استان در بازسازی عتبات و عالیات در سال های گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: همکاری دستگاه های فرهنگی، مذهبی برای ترویج فرهنگ مشارکت در استان باید مورد توجه باشد.

 

رئیس ستاد عتبات و عالیات استان اردبیل اعلام داشت: بازسازی عتبات و عالیات با هدف حفظ ارزش های اسلامی و مذهبی انجام شده و اهالی استان در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: با اینکه با وجود وضعیت اقتصادی کشور و استان به خاطر تحریم ها مطلوب نیست ، ولی اهالی استان بخاطر ارادت قلبی به اهل بیت (ع) در این امر مشارکت کرده اند.

 

وی ادامه داد: لازم است با تبیین اهمیت توجه به بازسازی عتبات و عالیات از سوی افراد تاثیر گذار فرهنگی، اجتماعی مشارکت ها در این خصوص بیشتر شود.

 

کد خبر 1015144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha