سارق با ۲۱ فقره سرقت در خرم آباد دستگیر شد

سردار مهدیان نسب با اشاره به اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گفت: سارق با ۲۱ فقره انواع سرقت در شهرستان خرم آباد دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سردار«حاجی محمد مهدیان نسب » امروز(24 دی) در سخنانی درتشریح این خبراظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان "خرم آبادماموران کلانتری 19 این فرماندهی  با هماهنگی قضائی به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.


فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس ازچند شبانه روز تلاش بی وفقه و انجام کارهای اطلاعاتی سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


وی ادامه داد: سارق در تحقیقات صورت گرفته به 21 فقره انواع سرقت اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری تجهیزات و ادوات کشاورزی، کابل برق، انواع لوله و اتصالات سرقتی کشف شد.


سردار مهدیان نسب افزود: پلیس ضمن اشرافیت کامل، با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند به شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی لرستان از برخورد قاطع و قانونی پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه خبرداد وافزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای صیانت از نظم و امنیت جامعه برگزار می شود.

کد خبر 1015162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha