تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد

پورمیرزایی از تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علی پورمیرزایی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته دانشگاهیان، اساتید علمی و پژوهشی کنگره ملی 4 هزارشهید دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: بحث شهادت به ویژه برای جامعه دانشگاهی به عنوان یکی از اولویت های محورهای فرهنگی دانشگاهی است که توجه ویژه ای به آن می شود.

 

وی افزود: فرهنگ شهادت به عنوان یکی از نقاط اقتدار ملی ما است که باید این فرهنگ تقویت شود زیرا نقطه مقابل دشمن است و ما نسل جوان دانشگاهی نیز وظیفه انتقال این فرهنگ را داریم.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد بیان کرد: ما در این کمیته با توجه به شرایط کرونایی سعی کردیم برنامه ها را از فضای اجرایی به سمت تولید محتوا حرکت کنیم و در این راستا نیز جلسات متعددی را در کمیته برگزار کرده ایم.

 

پورمیرزایی ادامه داد: کنگره یادواره شهدای دانشجو را هفته اول اسفندماه را به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می کنیم که یادواره 135 دانشجوی شهید استان یزد را گرامی می داریم.

 

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات این کمیته جشنواره فرهنگی هنری ادبی رویش است که این جشنواره حاصل سنوات گذشته فعالیت های دانشجویی بوده است و این جشنواره بزرگترین رویدادهنری در استان است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد بیان کرد: دانشگاه علم و هنر نیز میزبان یک شهید گمنام 19 ساله از عملیات محرم است که در ایام فاطمیه (س) انجام می شود.

کد خبر 1015188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha