لزوم دقت بیشتر در رسیدگی به پرونده های قضایی جامعه عشایری استان فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: رسیدگی به پرونده های قضایی جامعه عشایری استان فارس نیز باید با توجه مسئولان مربوط با دقت بیشتری مورد حل و فصل قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (چهارشنبه 24 دی) در بازدید از مناطق عشایری شهرستان سروستان گفت: بازدید و سرکشی به عشایر موجب لمس مشکلات این قشر زحمتکش و موثر از نزدیک می شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: لازم است تا مسئولان وکیل مدافع عشایر باشند و از تمام ظرفیت های قانونی خود برای رفع مشکلات عشایر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: رسیدگی به پرونده های قضایی جامعه عشایری استان فارس نیز باید با توجه مسئولان مربوط با دقت بیشتری مورد حل و فصل قرار بگیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به توجه به آموزش در جامعه عشایری فارس بیان کرد: دانش آموزان عشایری توانمند و با استعداد هستند و مسئولان باید در خرید لوازم التحریر، گوشی، تبلت، وسایل گرمایشی و  سرمایشی آنها تلاش کنند تا برای تحصیل ناچار به حاشیه نشینی نشوند.

رئیس  کل دادگستری استان فارس با اشاره به نیاز عشایربه سلاح گفت: باید تلاش کرد تا با نیازسنجی عشایر برای تامین امنیت خود و با همکاری سپاه عشایر، برای دریافت مجوز اسلحه اقدامات قانونی به انجام برسد.

«روح الله بهرامی»، مدیر کل امور عشایر فارس نیز در این بازدید گفت: اجرای خط انتقال آب شرب سالم و پایدار به طول 20 کیلومتردر مناطق عشایری شهرستان سروستان، توزیع نهاده های دامی، آرد،  پکیج خورشیدی و ... از اقدامات انجام شده برای عشایر سروستان است.

کد خبر 1015220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha