۱۱ هزار دانش آموز خراسان جنوبی در اردوی راهیان نور مجازی شرکت می کنند

واقعی با اشاره به طرح اردوی راهیان نور مجازی، گفت: ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان پایه دهم استان خراسان جنوبی از این برنامه در بستر فضای مجازی استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» امروز (۲۴ دی) در نشست برنامه ریزی راهیان نور مجازی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نتوانستیم دانش آموزان را در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام ‌کنیم اما این طرح بصورت مجازی برگزار  خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه مخاطب ما دانش آموزان پایه دهم به عنوان بخشی از درس آمادگی دفاعی است، افزود: در همین راستا تمهیداتی اندیشیده شده تا حدود ۱۱ هزار دانش آموزان دختر و پسر پایه ی دهمی بتوانند به صورت آنلاین و در فضای مجازی از المان های دوران دفاع مقدس بازدید کنند و از روایت روایان بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور مجازی در ۱۹ و ۲۰ اسفند برای دانش آموزان پایه دهمی اجرا می شود، گفت: مهم ترین هدف برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت مجازی صیانت از دستاوردها و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در برار طوفان هجمه ها و تهدیدات ضد فرهنگی بوق های تبلیغاتی و رسانه ای معاندان و دشمنان است.

 

واقعی فعالیت ۸۱۲  دانش آموز دختر و پسر استان در قالب ۷۲ گروه جهادی در طرح هجر ۲ را فرهنگ سازی و تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این ۱۶۹ تیم پنج نفره از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر استان در لیگ علمی پایا فعالیت دارند.

 

کد خبر 1015241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha