تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان یک اصل مهم است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان یک اصل مهم است که تنها با ارتباط مستمر اولیا با معلمان امکانپذیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی»، امروز(24دی) در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات امنای موسسه دارالحافظین قرآن کریم ارومیه، گفت: امروز در برهه حساسی از زمان هستیم که تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان به عنوان یک اصل مهم دغدغه ماست.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه افزود: باید آموزه های قرآنی و دینی محور تربیت دانش آموزان باشد چرا که اینان مدیران آینده جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه موسسه دارالحافظین قرآن کریم ارومیه گام های ارزنده ای را در راستای قرآن پژوهی برداشته است، تصریح کرد: طرح تربیت قرآنی که به همت این مؤسسه آغاز شده، بسیار مهم و ارزشمند است.

 

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم این طرح با تمام قوا اجرایی شود و ناقص و ناتمام رها نشود.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: استفاده از تجربیات کارشناسان و متخصصان در استان های دیگر  که توانسته اند شیوه آموزشی و تربیتی مشابهی را انجام دهند، می تواند در پیشبرد اهداف و به ثمر رسیدن این طرح کمک مؤثری باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: در پیشبرد این مهم طلبا و حوزه علمیه نیز می توانند کاراهای قرآنی و تربیتی خوبی را به فعلیت برسانند که کمک گرفتن از این بزرگواران نیز خالی از لطف نیست.

کد خبر 1015317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha