نمایشگاه «نگین شکسته» توسط کانون شمیم ولایت مشهد برگزار می شود

زارع ثانی گفت:همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) نمایشگاه سوگواری نگین شکسته ۲۲ تا ۳۰ دیماه توسط کانون شمیم ولایت مشهد در خیابان اروند ۵۲ شهرک شهید رجایی برگزار می شود.

«محمد زارع ثانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با بیان اینکه الگوسازي حضرت زهرا (س) و الگو بودن آن حضرت براي زنان و جامعه، هويت بخش و هويت ساز است، گفت:دشمنان جامعه اسلامي در مقام هويت ستيزي هستند لذا با بي هويت كردن جامعه در صدد از بين بردن استقلال كشور، تسلط بر آن و تحت استثمار دادن مردم هستند لذا با حجاب در جامعه اسلامي مبارزه مي كنند.

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد با اشاره به اینکه هدفي كه دشمن در جنگ نرم دارد، مقابله با عفت و حجاب است، زيرا اگر عفت و حجاب از زنان گرفته شد، جامعه اسلامي، هويت ديني اش را از دست مي دهد، افزود: سيره عملی حضرت زهرا(س) می‌تواند بسياری از مشكلات جامعه ما را برطرف سازد.

 

وی اظهارکرد: نحوه ارتباط ايشان به عنوان يك حجت و يك بانوی با كرامت الهی با همسر و فرزندانشان و با جامعه و ساير مؤمنان چيزی است كه بيش از پيش بايد مورد توجه قرار بگيرد و در زندگی‌ها به كار گرفته شود تا جامعه ما جامعه‌ای فاطمی شود.

 

زارع ثانی گفت:همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی، نمایشگاه سوگواری نگین شکسته ۲۲ تا ۳۰ دیماه توسط کانون شمیم ولایت مشهد در خیابان اروند ۵۲ شهرک شهید رجایی برگزار می شود.

کد خبر 1015352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha