ارائه خدمات مشاوره به بیش از  ۹ هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران

معافی از ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به ۹۷۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران طی ۹ ماهه سالجاری خبر داد.

«میثم معافی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: تمامی جلسات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای۹هزار و ۷۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت امداد مازندران با استفاده از اساتید مجرب و کارشناسان مشاور خانواده برگزار شد.

 

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه 9204 مددجو از مشاوره و راهنمایی فردی بهره مند شدند، افزود: مشاوره در بخش های اختلال افسردگی، مشکلات خانوادگی، تحصیلی، شغلی، اضطراب و... انجام شد.

 

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط کنونی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مشاوره و راهنمایی گروهی برای 556 نفر از مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، جوانان در آستانه ازدواج، نوعروسان و... ارائه شده است.

 

معافی بیان کرد: برای 7944مددجو در گروه سنی 18 تا 50 سال ، شناسنامه الکترونیکی بهداشت روانی و آسیب های اجتماعی خانواده با استفاده از پرسشنامه سلامت عمومی تهیه شد و مددجویان خدمات مشاوره بر حسب نتایج تحلیل پرسشنامه و ارزیابی بالینی خدمات مشاوره و راهنمایی دریافت کردند.

 

وی با بیان اینکه خدمات مشاوره‌ای کلینیک‌های تخصصی روانشناختی هم به 931 مددجو ارائه شد، گفت:مددجویان به منظور درمان و حل مشکلاتشان به صورت رایگان به کلینک‌های تخصصی روانشناختی، مراجعه و از خدمات مشاوره‌ای بهره مند می‌شوند.

 

کد خبر 1015371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha