طرح ملی ایران قوی افزایش رقابت در بین کانون های مساجد را به دنبال دارد

حیدری گفت: طرح ملی ایران قوی موجب افزایش رقابت در بین کانون های مساجد و ارتقا کیفی فعالیت ها می شود.

«سهیلا حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: طرح ملی ایران قوی یکی از اقدامات خوبی است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجراست و کانون حیدریه یکی از کانون هایی استد که توانسته در این طرح با ثبت فعالیت هایش در سامانه بچه های مسجد، امتیاز خوبی را کسب کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حیدریه مسجد امیرالمومنین اقبالیه ادامه داد: بیشترین فعالیت های ثبت شده کانون حیدریه در سامانه بچه های مسجد در حوزه مسابقات، آموزش ها، ثبت نمایش و سرود، شنبه های با کتاب، عضویت در کانون و غیره بوده است و فعالیت های خوبی را در این بخش ها ثبت کرده ایم.

 

وی اعلام کرد: اجرای طرح ملی ایران قوی سبب شده تا روحیه اعضای فعال در کانون تقویت شود زیرا ثبت آثار و کسب امتیاز را مشاهده می کنند و از طرفی هم اجرای این طرح سبب شده تا رقابت در بین کانون های مساجد افزایش یابد و مشخص شود کانون ها در چه حوزه ای بیشتر فعالیت دارند و ارتقای کیفی این فعالیت ها را داشته باشند.

 

حیدری در ادامه با اشاره به اقدامات کانون حیدریه در سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اخیر ما در ایام سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی بود که 18 هزار ماسک با مشارکت تیم مراقبتی و حمایتی طرح شهید قاسم سلیمانی و بسیج بنت الهدی بسته بندی کرده و این بسته ها در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با انجام فعالیت های مختلف و اجرای طرح هایی مانند طرح ایران قوی، جوانان و نوجوانان بیشتری جذب مساجد شوند.

کد خبر 1015388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha