۱۲بهمن ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه «میراث قاسم» اعلام شد

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری مسابقه «میراث قاسم» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد فهما گفت: ۱۲بهمن ماه آخرین مهلت برای شرکت در مسابقه اعلام شده است.

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با بیان اینکه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی که اخیراً به همت ستاد فهما و به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شکل گرفته است، برگزاری مسابقه «میراث قاسم» در سراسر کشور و در قالب رویداد و تولید محتوا با موضوع وصیت‌نامه سردار در محورهای پوستر، کلیپ، پادکست، اینفوگرافیک، است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجداستان سمنان افزود:علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن آثار منتخب خود را به نشانی اینستاگرام بچه‌های مسجد ارسال کنند، این آثار پس از ارسال به صفحه bachehayemasjed.fahma به داوری مردمی گذاشته شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

 

وی با اشاره به جوایز این رویداد گفت: طرح برتر در هر محور به انتخاب هئیت داوران ۱۵۰هزار تومان و سه طرح برتر به انتخاب آرای مردمی به ترتیب ۲۰۰ ،۱۰۰و۵۰ هزار تومان دریافت می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، عموم این فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شدند اظهار کرد: با این وجود با استقبال خوبی از سوی بچه‌های مسجد مواجه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجداستان سمنان با بیان اینکه مدیران کانون های مساجد با روحیه جهادی در کانون فعالیت دارند،افزود: اجرای برنامه ها بدون هیچ چشم داشتی و به منظور پاسداشت خون شهدا توسط مدیران و اعضا کانون ها در حال انجام است.

 

وی با تأکید براینکه  در طرح ملی «ایران قوی»، به جریان سازی گفتمان انقلابی، اسلامی و  فعالیت های فرهنگی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی  هنری در سطح کانون های مساجد توجه دارد ادامه داد:ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و  اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله رویکردهای این طرح است و در تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد گام برمی دارد.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کانون‌ها فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری و براساس نوع محتوا امتیاز دریافت کرده و در نهایت مجموع امتیازها تبدیل به اعتبار می شود، بنابراین در این فرایند تمامی اعضای کانون درگیر یک رقابت سالم جهت ارتقاع سطح کمی و کیفی کانون ها می شوند.

کد خبر 1015399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha