مرکز احیاء معتادان متجاهر راه اندازی شود

امام جمعه شیروان گفت: پیشنهاد می شود در شیروان به صورت پایلوت مرکز احیا معتادان متجاهر احداث شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» روز پنج شنبه بیست و پنجم دی ماه در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: معتادان متجاهر موجب آسیب های متعدد در شهرستان شده اند و اقداماتی هم برای جمع آوری آنان صورت گرفته ولی باید یک کاری انجام داد تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

 

امام جمعه شیروان بیان کرد: این شهرستان دارای مرکز ماده ۱۶ است و بهتر است معتادان پس از جمع آوری و  سم زدایی زمینه اشتغال آنان فراهم شود و در پایان به خانواده بازگردند که برای این مورد ساختمان نگهداری و اشتغال لازم است که طرح خوبی برای شهرستان و استان است.

 

«حجت الاسلام تکمیلی» عنوان کرد: اینک ۷۰ معتاد متجاهر در این شهرستان است که برخی ها شب ها در زیر پل کشاورز می خوابند و مکانی ندارند، بهتر است انسانیت را در نظر بگیریم و علاوه بر جمع آوری آنان زمینه اشتغال و بازگشت به خانواده را فراهم کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات لازم تمام معتادان قابل بازگشت به خانواده هستند.

 

وی تصریح کرد: مکانی در این راستا در نظر گرفته شده که فقط تعمیر آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد از سویی هم می توان پیگیری کرد ساختمان سدشورک عبدآباد این شهرستان که استفاده ای از آن نمی شود برای اجرای این طرح و ایجاد اشتغالزایی معتادان واگذار شود.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1015427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha