طرح بزرگ «شکوه مادری» در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گنجی گفت: طرح بزرگ «شکوه مادری» به همت کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان چهارمحال و بختیاری و با هدف ترویج و حفظ گفتمان فرزند آوری و ایجاد حفظ کرامت ارزشمند نقش مادری با همکاری کانون فرهنگی هنری قدسیان ارجنک برگزار شد.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح بزرگ «شکوه مادری» به همت کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان چهارمحال و بختیاری و با هدف ترویج و حفظ گفتمان فرزند آوری و ایجاد حفظ کرامت ارزشمند نقش مادری با همکاری کانون فرهنگی هنری قدسیان ارجنک برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد فاطمه زهرا (س) ارجنک بابیان اینکه در مرحله اول طرح بزرگ «شکوه مادری» بیش از ۱۲۰ نفر شرکت کردند افزود: این طرح با هدف تجلیل از مادران دارای سه فرزند و بیشتر، مادران زیر ۴۰ سال و مادران فعال در عرصه های اجتماعی فرهنگی سیاسی علمی اقتصادی برگزار شد.

 

وی اذعان داشت: این برنامه برای تمام مادران دارای شرایطی همچون اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و دارای سه فرزند هستند با اولویت‌بندی و سن ازدواج و حافظ ارزش‌های اسلامی اجرا شد.

 

مسئول و رابط کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: هدف از برگزاری این برنامه را کمک به ترویج و حفظ گفتمان فرزند آوری و ایجاد حفظ کرامت ارزشمند نقش مادری اعلام کرد.

 

گنجی بابیان اینکه طرح بزرگ «شکوه مادری» از سوی آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از هفت شهرستان شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، کیار، بن و سامان در این طرح شرکت کردند.

 

وی یادآور شد: شناسایی مادران و دریافت مشخصات در طرح بزرگ «شکوه مادری» به دلیل شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

گنجی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی طرح بزرگ «شکوه مادری» بهمن سال جاری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1015436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha