ارائه خدمات آموزشی به ۷۵۱ دانشجو و ۹۷۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد همدان

جعفری ، از تأمین نیازهای آموزشی ۷۵۱ دانشجو و ۹۷۰۰ دانش‌آموز با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

«مهدی جعفری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توسعه و ایجاد فرصت های کسب و کار و اشتغال زایی برای دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد از برخی اهداف کمیته امداد است.

 

معاون امور فرهنگی  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری تأمین نیازهای آموزشی و تحصیلی 751 دانشجو و 9700 دانش‌آموزبه‌صورت جدی در دستور کار قرار داشته ، افزود: این خدمات ارزشمند با اعتباری معادل 3 میلیارد و 220 میلیون تومان انجام‌شده تا فرزندان عزیز خانواده‌های تحت حمایت، به دلیل مشکلات اقتصادی از فرصت تحصیل و آموزش محروم نشوند و بتوانند برای بهبود شرایط زندگی خانواده خود در آینده نقش مؤثری ایفا نمایند.

 

جعفری بابیان اینکه بهره‌مندی از فرصت تحصیل و آموزش، یکی از حقوق اساسی تمام افراد جامعه است، افزود: توسعه تحصیلات عمومی و دانشگاهی علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در توسعه فکری و فرهنگی جامعه دارد می‌تواند تا حدود زیادی باعث موفقیت افراد، در ساختن آینده خود و دیگران باشد و کمیته امداد با کمک نیکوکاران عزیز و حمایت‌های مسئولان  به‌طور جدی تلاش می‌نماید تا این فرصت را به هر شکل ممکن برای فرزندان خانواده‌های نیازمند فراهم آورد.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد در ادامه افزود: کسب مهارت‌های زندگی به‌عنوان مکمل تحصیل و آموزش دو بال پرواز برای تعالی شخصیت افراد خواهد بود که کمیته امداد به‌خوبی توانسته با پرداختن به این موضوع اساسی، علاوه بر موضوع آموزش، مهارت‌آموزی برای خانواده‌ها را نیز در دستور کار قرار دهد تا زمینه توانمندسازی این عزیزان مورد غفلت واقع نشود.

 

وی در پایان به پرداخت وام‌های دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 640 میلیون تومان وام دانشجویی به 100 نفر از دانشجویان متقاضی، پرداخت‌شده تا از این طریق نیز بخشی از مشکلات و نگرانی‌های دانشجویان عزیز خانواده‌های تحت حمایت در مسیر ادامه تحصیل برطرف گردد.

 

کد خبر 1015492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha