مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح در کرمان+تصاویر

مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی به همت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و با حضور اقشار و گروه های مختلف در مدرسه علمیه صالحیه معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی، پنجشنبه(25 دی) به همت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و با حضور اقشار و گروه های مختلف در مدرسه علمیه صالحیه معصومیه برگزار شد.

 

 

در این مراسم جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل، نمایندگان مردم در مجلس، دادستان کرمان و... حضور داشتند.

 

 

حجت الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و از شاگردان آیت الله مصباح؛ با استفاده از روایتی؛ آیت الله مصباح را عالمی که سنگربان اعتقادات و مرزبان دین بود، توصیف کرد.

 

 

وی بالاترین جایگاه یک روحانی را تولید فکر و اندیشه، انتقال آن و رساندن آن به خانه ها دانست و گفت: آیت الله مصباح یکی از کم نظیرترین افرادی است که در تولید فکر و اندیشه به منزله منبع انرژی و نیروگاه مولد روشنایی عمل کرد و این روشنایی را حتی به کشورهای دیگر هم رساند.

 

 

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه بیش از 120 تألیف از آیت الله مصباح در دسترس مردم قرار دارد؛ اظهار کرد: ایشان واسطه رساندن نامه ها و دستورالعمل های آیت الله بهجت به مقام معظم رهبری بودند که طی سه مرحله آیت الله بهجت برای مقام معظم رهبری نامه هایی فرستادند که یک نسخه از آنان نزد آیت الله مصباح باقی ماند و هیچ کس از محتوای آن اطلاع ندارد.

 

 

وی اظهار کرد: خیلی ها دنبال این بودند این سه نامه را ببینند و نشد؛ مقام معظم رهبری به آیت الله مصباح فرموده بودند هنوز آن دستورالعمل ها را عمل می کنم و به من نیرو و انرژی می دهد و از سرمایه های مهم مسیر عملکردی من است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1015510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha