۸۱ درصد آران و بیدگلی ها کارت ملی هوشمند دارند/افزایش ۳۴ درصدی ازدواج در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تاکنون بیش از ۸۱ درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده‌اند.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تاکنون بیش از ۸۱ درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده‌اند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل آمارهای جمعیتی را بسترساز تصمیم‌سازی در حوزه کارشناسی و تصمیم‌گیری مدیریتی در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: ثبت وقایع حیاتی در شهرستان آران و بیدگل به صورت هوشمندانه و ۱۰۰ درصدی در حال انجام است.

 

بایبوردی به افزایش ۴ هزار نفری جمعیت شهرستان آران و بیدگل نسبت به سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن، جمعیت شهرستان آران و بیدگل بیش از ۱۰۷ هزار نفر است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: طی ۹ ماهه ابتدای سال‌ جاری ۸۹۸ مورد تولد، ۳۰۳ مورد فوتی و ۳۸۶ مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده است که ازدواج طی ۹ ماهه گذشته به نسبت مشابه سال قبل، بیش از ۳۴ درصد افزایش داشته است.

 

بایبوردی خاطر نشان کرد: اداره ثبت احوال با جمع‌آوری آمار و اطلاعات جمعیت، ثبت وقایع حیاتی و نگهداری اسناد هویتی مردم، زمینه ‌های تجزیه و تحلیل رویکردهای اجتماعی، تقویت هویت ملی و فرهنگی را فراهم می‌کند.

کد خبر 1015517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha