برنامه‌های کمیته مساجد دهه فجر تبیین شد / فعالیت‌ها به صورت مجازی اجرا می‌شود

سقاء گفت: شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه شرایط ویژه ای را برای دهه فجر امسال ایجاد کرده است و کمیته مساجد دهه فجر استان نیز برنامه ها و فعالیت های خود را بر این اساس تبیین کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (25 دی ماه) در جلسه اعضای کمیته مساجد استان اردبیل گفت: شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه شرایط ویژه ای را برای دهه فجر امسال ایجاد کرده است و کمیته مساجد دهه فجر استان نیز برنامه ها و فعالیت های خود را بر این اساس تبیین کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: عمده فعالیت های فرهنگی و اجرایی کمیته مساجد به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی صورت خواهد گرفت و اعضای کمیته باید این مهم در را به عنوان اصل در کارهای تبلیغی مدنظر قرار دهند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا باید مدنظر قرار گیرد و برنامه های که زمینه شیوع بیماری کرونا می شود را لغو و تمامی تلاش های خود را مصروف به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کنند.

 

سقاء عنوان کرد: البته برنامه های حضوری نیز متمرکز و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: تکریم از خانواده معظم شهدا، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی با موضوع انقلاب اسلامی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر نیز از دیگر موضوع های است که باید در دهه فجر امسال مدنظر قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: البته تکبیر گویی از گلبانگ مساجد همچون سال های قبل در مناسبت های مشخص شده با همکاری هیئت امنای مساجد صورت خواهد گرفت.

 

سقاء اظهار داشت: توزیع کمک های مومنانه، مشارکت در پویش های انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه های مختلف مجازی از دیگر برنامه های کمیته مساجد دهه فجر خواهد بود.

 

کد خبر 1015521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha