جاده تولید در ورامین خراب است/قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به کمک تولید کنندگان ورامینی بیاید

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از جاده شهرک های صنعتی ورامین درخواست کرد تا قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به کمک تولید کنندگان ورامینی بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر ورامین در 15 کیلومتری شهرستان ورامین قرار دارند.
گفتی است، این دو شهرک با حدود 1000 واحد صنعتی و تولیدی با تولیدات منحصر به فرد و بعضا کم یاب به قطب صنعت و تولید استان کشور و استان تهران تبدیل شده اند.
برا اساس این گزارش، مشکلی که در راه تولید کنندگان و کارگران این عرصه قرار دارد جاده بسیار ناهموار این مسیر از سمت ورامین به این دو شهرک می باشد که حدود 3 کیلومتر آن بسیار نامناسب می باشد.
صبح امروز و همزمان با پنجشنبه های حمایت از تولید حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک سالاریه،  با انتقاد شدید از عدم اقدام جدی مسئولان امر گفت: جای تاسف است که برای جهش تولید و رسیدگی به دغدغه های تولید دلسوزی نیست.
محمودی افزود: از قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران درخواست شده دراین امر وارد شود وبه این دیار 15 خرداد خدمت کرده و حق مردم و تولید را ادا نماید.
وی افزود از مسئولان اجرایی انتظار است در کف میدان به نیاز های تولید رسیدگی کنند و وضعیت موجود قابل قبول نیست.


انتقاد شدید مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین از جاده عبوری این شهرک در مسیر ورامین
مهندس غلامحسین هاشمیه مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین نیز در بازدید صبح امروز امام جمعه موقت ورامین، فرمانده سپاه و فرمانده بسیج کارگری شهرستان ورامین از این شهرک، با انتقاد از وضعیت جاده آسفالته مسیر ورامین به این شهرک گفت: این جاده شبیه منطقه جنگی شده است و ما دیگر نمی توانیم جوابگوی مدیران و کارگران شهرک باشیم.
وی ادامه داد: واقعا خسته شده ایم به هر  مسئولی که دیدیم مشکلات را منتقل کردیم ولی فقط وعده واهی شنیدیم و بنده،  شرمنده تولیدکنندگان هستم و جوابی ندارم.
هاشمیه در پایان گفت: تکمیل این جاده که حدود 3 کیلومتر است حداقل کاری است که مسئولین باید برای حمایت از تولید انجام دهند که تاکنون همتی ندیدیم باید با التماس تولید کنندگان را با  مشکلات موجود که خودشان دارند، در این شهرک نگه داریم تا خط تولید کشور لنگ نماند و این عزیزان به جای دیگر نروند.
لازم به ذکر است، روزانه 8000 هزار کارگر  با 3000 ماشین سبک و سنگین در این مسیر تردد دارند که نبود جاده مناسب خصوصا در تاریکی شب مشکلات فراوانی را برای این عزیزان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی بوجود آورده است.

کد خبر 1015527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha