ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به زندانیان استان لرستان

آذرخش از برنامه ریزی به عمل آمده برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای خبرداد و گفت: بیش از ۱۶۲ هزار نفر ساعت آموزش های فنی وحرفه ای در ندامتگاه های لرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدرضا آذرخش»، امروز(25 دی) در سخنانی، اظهار داشت: طی ۹ ماهه امسال ،  ۲۷ هزار و ۸۳۶ نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای برای آسیب دیدگان اجتماعی به ویژه خانواده های آسیب دیده از اعتیاد، برگزار شده است.


مدیرکل آموزش فنیو حرفه ای استان افزود:در مرکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته، هزار و ۷۳۵ نفر ساعت و مرکز درمانی تحت پوشش بهزیستی  مرکز ماده ۱۵ ترک اعتیاد ، ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.



وی بیان کرد: ۹۸هزار و ۳۵۴ نفر ساعت آموزش در پادگان ها و ۷۰ هزار و ۲۵۱ نفر ساعت در محیط های واقعی برای سربازان وظیفه ارائه شده است.



آذرخش ادامه داد: آموزش های ارائه شده در سکونتگاه های غیررسمی استان، ۶۹ هزار و۷۸ نفرساعت، کارگاه های ثابت شهری فنی و حرفه ای، ۱ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۰۵ نفر ساعت و کارگاه های روستایی ۲۱۶هزارو۸۹۰ نفرساعت بوده است.


وی عنوان کرد : ۷ هزار و ۵۲۰ نفر ساعت در کارگاه های عشایری، ۲۸۶ هزار و ۴۷۳ نفر ساعت در کارگاه مهارت آموزی محیط واقعی کار و ۱۴ هزار و ۸۷۴ نفر ساعت در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه های استان خدمات آموزشی را دریافت کرده اند.



 ۱۶ مرکز ثابت و ۳۰۰ آموزشگاه فعال فنی و حرفه ای در استان وجود دارد



مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان،  اظهار کرد: درحال حاضر ، ۱۶ مرکز ثابت و ۳۰۰ آموزشگاه فعال فنی و حرفه ای در استان وجود دارد و ۲۹۳ حرفه این مراکز به صورت مجازی و تلفیقی آموزش داده می شود.

کد خبر 1015536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha