برگزاری سوگواره یاس نبوی در حرم هلال بن علی(ع)

مسؤول امور فرهنگی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از برگزاری ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در این حرم مطهر خبر داد.

علیرضا گلزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قالب سوگواره یاس نبوی از ۲۱ دی ماه در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آغاز شده است و تا یک شنبه ۲۸ دی ادامه دارد.


مسؤول امور فرهنگی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این ویژه برنامه ها با هدف ترویج سیره عملی زندگانی حضرت فاطمه (س)، ترویج فرهنگ حیا و حجاب و عفاف با تکیه بر ارزشهای دینی و مذهبی هر شب پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می شود.


گلزاده افزود: حجج اسلام علی ناصریان، علیرضا متین پور، محمد مرادزاده سخنرانان این مراسم سوگواری هستند و عزاداران از مرثیه خوانی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) مهدی فخرالدین، علی عراقی، محمد اخباری و محمد میرزایی بهره مند می شوند.

 

وی اظهار داشت: مراسم عزاداری و اقامه نماز ظهر در روز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور آیت الله محمد جواد گلپایگانی و قرائت زیارت حضرت زهرا(س) برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، فعالیت مبلّغ اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه در فضای مجازی، تولید محتوای فرهنگی مذهبی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، قرائت زیارت جامعه کبیره و اهدای بسته های تبرکی و اطعام نیازمندان از دیگر برنامه های آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) ویژه این ایام است.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

کد خبر 1015543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha