۱۳ کمیته تخصصی در مجمع مطالبه ‌گران متخصص رضوی فعال است

دائمی گفت: در مجمع مطالبه ‌گران متخصص رضوی ۱۳ کمیته تخصصی خانواده، رسانه و مطبوعات، سیاسی، اقتصادی، حقوقی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی، ورزشی، سلامت، جوانان و بانوان فعال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هاشم دائمی» امروز(۲۵ دی) در نشست خبری آغاز به کار مجمع مطالبه‌گران متخصص رضوی، اظهار کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به موضوع مطالبه‌گری گام‌های موثری در راستای برافراشته نگه‌داشتن پرچم مطالبه‌گری و حرکت ثمربخش در مسیر عدالت‌خواهی برداشته شد.

 

رئیس شورای مرکزی مجمع مطالبه‌گران متخصص رضوی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر این پرچم توسط جوانان انقلابی برافراشته نشود توسط ضدانقلابیون برافراشته می‌شود و امروزه می‌بینیم که در دیگر کشورها اقدامات ظالمانه‌ای علیه کشور عزیزمان صورت می‌پذیرد و جنبش‌های مطالبه‌گر هم به سهم خود در جهت مقابله با اقدامات شوم دشمنان گام برداشتند و یکی از مجموعه‌ها که به تازگی شکل گرفته مجمع مطالبه‌گران متخصص رضوی است.

 

وی با بیان اینکه اولین گام اقداماتمان با بایدها و نبایدهای مطالبه‌گری آغاز کردیم، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که منافع آن در سطح جامعه و زندگی مردم ملموس و مشهود باشد و معتقدیم که مطالبه‌گری‌ها که بعضاً با ایرادات و انتقادها هم همراه است باید با نهایت تکریم و احترام و به‌دور از هرگونه توهین و بی‌احترامی باشد.

 

دائمی تصریح کرد: مجمع مطالبه‌گران متخصص رضوی از دو هفته پیش مجوز رسمی فعالیت‌های خود را دریافت کرد و خراسان رضوی به عنوان استان پایلوت فعالیت‌ها را آغاز کرده و سپس این مجمع در دیگر استان‌ها فعال خواهد شد.

 

رئیس شورای مرکزی مجمع مطالبه‌گران متخصص رضوی با ذکر این اینکه در مجمع مطالبه‌گران متخصص رضوی ۱۳ کمیته تخصصی خانواده، رسانه و مطبوعات، سیاسی، اقتصادی، حقوقی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی، ورزشی، سلامت، جوانان و بانوان فعال است، تاکید کرد: در ذیل کمیته‌های تخصصی مجمع در هر کمیته تخصصی ۵ تا ۷ عضو اصلی داریم و در کنار آن کارگروه‌های تخصصی آن کمیته فعال است و امیدواریم که بتوانیم گام‌های موثر و ثمربخشی با همکاری کمیته‌های ۱۳ گانه برداریم.

 

وی بیان کرد: این مجمع در نظر دارد با حضور کارشناسان و متخصصان حاضر در کمیته‌های ۱۳ گانه، مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف را برطرف کند. دائمی گفت: عمده مشکلات استان حول محور اقتصاد بوده و عمده نیازها در موضوعات سرمایه‌گذاری و اشتغال بوده در کنار آن موضوعات و مشکلاتی در خصوص اعتیاد، ازدواج، فرزندآوری، طلاق و غیره دیده شده و امیدواریم که با همت همه‌جانبه برطرف شود.

 

کد خبر 1015613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha