افتتاح مرکز نیکوکاری سردار شهید سلیمانی در گرجی محله بهشهر

حجت الاسلام عالیشاه از افتتاح مرکز نیکوکاری سردار شهید سلیمانی در گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت:مراکز نیکوکاری برای تسریع خدمت رسانی به نیازمندان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(25دی) در افتتاحیه مرکز نیکوکاری حاج «قاسم سلیمانی» در گرجی محله شهرستان بهشهر بیان کرد: بعد از شهادت سردار دلها این سیصدمین مرکز نیکوکاری است که در مازندران افتتاح شد، در حقیقت این را یک کار خیر و با برکت می دانیم که در محلات اجرایی شده و مددجویان را درگیر فرآیند اداری کمیته امداد نمی‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: نیازمندان محله مددجو و غیر مددجو با مراجعه به این مرکز می توانند مسائل و مشکلات خود را بیان کنند و فعالان در مرکز نیز با حفظ شأن و کرامت نیازمندان بدون نیاز به فرآیند اداری مشکلشان را حل کرده و طعم شیرین خدمت را بچشند.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: خوشبختانه در این مرکز این فعال و کارآمد با حمایت مدیریت کمیته امداد توانای بهشهر پای کار هستند، امیدواریم بتوانیم با همکاری کار خیری را به یادگار بگذاریم.

 

وی ضمن اعلام برگزاری جشن نیکوکاری در پایان سال جاری، گفت: طی آمایش مرحله و شناسایی ظرفیت‌ها برای به‌کارگیری نیروها در این مرکز اقدام شود، بحث مورد نظر ما هم افزایی است، اعتبارات امداد ۷۱ درصد مردمی و ۲۹ درصد دولتی است.

حجت الاسلام عالیشاه اذعان کرد: سال قبل ۷۰ میلیارد اعتبار دولتی و امسال ۳۰ میلیارد داریم شاید سال بعد کمتر شود، پس باید از طریق هم افزایی گرفتاری‌ها را حل کنیم.

کد خبر 1015634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha