اهدای  ۲۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی در دهه امامت و ولایت

معافی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ذیل برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، ۲۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران اهدا می شود.

میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و قدردانی از خیرین برای همراهی با این نهاد حمایتی در راستای رفع نیازهای مددجویان در بخش درمانی، معیشتی، تامین سرپناه،‌تامین البسه و لوازم التحریر، تامین جهیزیه و اقلام ضروری زندگی و .... اظهار کرد: با عنایت خداوند متعال و امیرالمومنین علی(ع) و پشتیبانی خیرین، در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر ، رزمایش مواسات وهمدلی به همراه جشن وصال زوج های جوان بمنظور ترویج ازدواج آسان، برگزار می شود.

 

 

 

وی افزود: در این رزمایش۲۷۷ سری جهیزیه شامل پنج کالای اساسی: یخچال،اجاق گاز،تلویزیون،ماشین لباسشویی و جارو برقی با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار جامعه هدف قرار داده خواهد شد.

 

 

 

معافی گفت: همچنین هزار و ۳۰۰ قلم کالای اساسی خانگی با هزینه بالغ بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، تعداد ۲۰۰۰ سبد کالا هر سبد به ارزش دو میلیون تومان و یکصدهزار پرس غذای گرم، ویژه مددجویان امداد درسطح شهرستان ها با هم افزایی سپاه کربلای استان توزیع می شود.

 

 

 

وی یادآورشد: رزمایش مواسات و همدلی ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

 

 

 

معافی با بیان اینکه اهدا جهیزیه در استان به روز است و جهیزیه در کوتاهترین زمان تحویل نوعروسان می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شده است.

کد خبر 1276155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha