طرح ایران قوی یکی از بهترین طرح های فرهنگی/جریان سازی گفتمان انقلاب، اسلامی از اهداف این طرح

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: طرح ایران قوی یکی از بهترین طرح های فرهنگی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» در نشست با مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان زرندیه گفت: طرح ایران قوی یکی از بهترین طرحهای فرهنگی است که با بهره گیری از قرآن، سیره اهل بیت(ع)، مسجد وگام دوم انقلاب اسلامی می تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور داشته باشد.

 

مدیرستادکانونهای فرهنگی هنری استان مرکزی ادامه داد: فعالان کانونهای مساجد می بایست با ثبت فعالیتهای خود در سامانه بچه های مسجد(فهما) امتیاز کسب کنند که کانونهای برتر بر اساس این امتیازات انتخاب خواهند شد.

 

این مقام مسئول در ادامه جریان سازی گفتمان انقلابی، اسلامی را یکی از اهداف طرح ملی ایران قوی دانست و از مدیران کانونهای مساجد شهرستان خواست برای اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح اهتمام داشته باشند.

 

وی با اشاره به همدلی و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای اجرای این طرح بیان کرد: این همدلی و همکاری و انجام فعالیت های فرهنگی سبب پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در بخش های مختلف می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: کانون های مساجد پایگاه های فرهنگی هستند که در تمام نقاط شهری و روستای استان در حال فعالیت هستند و ما می توانیم با بهره گیری از این پایگاه ها فعالیت های فرهنگی و دینی را بیش از پیش گسترش دهیم.

 

گفتنی است، در پایان این نشست  مدیران کانون های مساجد شهرستان به ارائه نقطه نظرات خویش در راستای اجرای هر چه بهتره برنامه های و تلاش در راستای موفقیت این طرح پرداختند.

کد خبر 1015641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha