مدیر جدید کانون فرهنگی هنری ارشاد شهر جونقان در شهرستان فارسان معرفی شد

مدیر جدید کانون فرهنگی هنری ارشاد مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان با حضور امام‌جمعه این شهر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان و مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، در آیینی که با حضور امام‌جمعه شهر جونقان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان و مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری برگزار شد، مدیر جدید کانون فرهنگی هنری ارشاد مسجد حضرت زینب کبری (س) شهرجونقان معرفی شد.

 

حجت الاسلام سید «مرتضی حسینی» جونقان ضمن تبریک به مسئول جدید کانون فرهنگی هنری ارشاد مسجد حضرت زینب کبری (س) شهرجونقان اظهار داشت: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باید یکی از اولویت های مهم کانون های فرهنگی هنری باشد.

 

امام‌جمعه شهر جونقان ادامه داد: جوانان کانون های مساجد باید از کار تک بعدی اجتناب کنند چرا که انجام هر برنامه ای به صورت تک بعدی نتیجه مناسبی نخواهد داشت، لذا جوانان مسجد باید کار گروهی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند تا موفق شوند.

 

وی ابراز کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد باعث می شود تا برنامه های فرهنگی به صورت مساوی بین آن ها تقسیم شود و خروجی مناسبی هم داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: با جذب حداکثری نوجوانان و جوانان می توان افراد مستعد و نخبگان را شناسایی و در برنامه های فرهنگی از این استعدادها استفاده کرد.

 

امام‌جمعه شهر جونقان، استفاده از ظرفیت های نوجوان و جوانان در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد را لازمه کار تشکیلاتی و شبکه سازی دانست.

 

خاطرنشان می شود: در پایان از زحمات چندین ساله «زهرا عباسی فرد» مدیر کانون فرهنگی هنری ارشاد، مسجد حضرت زینب کبری (س) جونقان با اهدای لوح و هدایای فرهنگی تجلیل به عمل آمده و خانم محمدی به عنوان مدیر جدید این کانون معرفی شد.

 

کد خبر 1015707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha