رفع مشکل کمبود نیرو در علوم پزشکی ایرانشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز جذب ۶۱۴نفر در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر صادر شد.

«کردی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با کمبود نیروی متخصص و کار آمد مواجه است از این رو پیگیری های  لازم برای اخذ مجوز جذب نیرو انجام شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: در این راستا  به اطلاع متقاضیان واجد شرایط استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می رساند، لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر (صرفاً براساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک و به صورت مشروط است.

 
کردی تصریح کرد:  پس از بررسی و در صورت تایید مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط مرکز سنجش پزشکی اعلام خواهد شد. 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طبق مفاد آگهی منتشر شده از سوی مرکز مذکور اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی بوده و مسئولیت ناشی از عدم رضایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب است.

 

کردی افزود: چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نشود، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویت مقرر قانونی مندرج در آگهی، جهت بررسی مدارک مربوطه دعوت به عمل خواهد آمد.

کد خبر 1015736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha