آغاز ثبت‌نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

اقبالی گفت: ثبت‌نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور خوزستان همزمان با سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۹ دی در ترم جدید آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علیرضا اقبالی» امروز (جمعه ۲۶ دی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور اهواز افزود: ثبت‌نام پذیرفته شدگان از تاریخ ۲۳ دی آغاز و تا پایان روز ۲۹ دی ادامه دارد که پذیرفته شدگان این دانشگاه می توانند با مراجعه به سایت سازمان گلستان مراحل نهایی ثبت نام خود را برای ترم بهمن انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های این دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا آموزشی به صورت مجازی برگزار شد تصریح کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا همه کلاس ها و امتحانات این دانشگاه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

اقبالی در خصوص تسهیلات دانشجویی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای تامین هزینه های دانشجویی و خرید لوازم الکترونیکی همانند، تلفن همراه، تبلت، لپ تاب و... از کالا کارت دانشجویی استفاده کنند.

 

وی در پایان یاد آور شد: دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گلستان reg.pnu.ac.ir و یا از طریق سایت دانشگاه پیام نوراستان خوزستان به آدرس khz.pnu.ac.ir ابهامات خود را در خصوص ثبت نام را رفع کنند.

 

کد خبر 1015770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha