فاطمه زهرا سلام الله علیها حلقه اتصال رسالت و ولایت است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: فاطمه زهرا سلام الله علیها حلقه اتصال رسالت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) و در خصوص ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار گفت:‌ حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها شخصیت عظیم الشأن و بانویی مکرمه است که با وجود سن کم و عمر کوتاه به مقامات معنوی، علمی و معرفتی بالایی رسید که با انبیا و اولیای الهی برابری می‌کند به طوری که در روایات آمده است که فرشتگان الهی با او سخن می گفتند و حقایق را به او ارائه می دادند. این معنای محدثه است که یکی از اسامی آن بانوی بزرگوار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: فاطمه زهرا سلام الله علیها دربیت انقلاب متولد شد و تجربه مبارزه و جهاد در راه خدا را در کنار پدر و همسر می گذراند که انقلاب عظیم مبانی اسلام را خلق کردند.
نوش آبادی اظهار داشت:‌ فاطمه زهرا سلام الله علیها حلقه اتصال رسالت و ولایت است، ابعاد معنوی، خانوادگی و اجتماعی سیاسی و جمع شدن این ویژگی ها در وجود آن حضرت نقطه درخشان زندگی فاطمه زهرا سلام الله است.

کد خبر 1015779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha