ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) برای جامعه تبیین شود

منتظری گفت: وظیفه همه ما این است که نسبت به معارف فاطمی دست پیدا کنیم و آن را برای جامعه تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» در آیین افتتاح نمایشگاه « مادر آب و آینه» که به همت خیریه مردم نهاد علمداران و تنها مسیر گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آن چه نویسندگان نوشتند و شاعران سرودند و مداحان نغمه سرایی کردند و نویسندگان نوشتند نیمی از دریای فاطمی است و تاکنون کسی نتوانسته به شناخت کامل این بانوی بزرگ اسلام دست پیدا کند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه همه ما این است که نسبت به معارف فاطمی دست پیدا کرده و به آن عمل کنیم لذا به این منظور باید یک نگاه جامع داشته باشیم.

 

منتظری متذکر شد: تمام سخنوران و شاعران به مصایب زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) پرداختند و باید عظمت و بزرگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) برای جامعه کالبد شکافی شود و به ابعاد دیگر شخصیت این بانوی بزرگ اسلام بپردازیم.

 

وی گفت: نخستین مدرس یعنی محل بحث و گفتگوی علمی در تاریخ اسلام منزل حضرت زهرا(سلام الله علیها) بود و وقتی حریم ولایت و امامت مورد اهانت قرار می گیرد این بانوی بزرگ در جامعه عمومی دست به سخنرانی می زند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: حضرت فاطمه(سلام الله علیها) بر این مهم معتقد است هیچ راهی جز اخلاص برای تقرب الهی وجود ندارد و کمال انسانی را در گروی اخلاص عمل می دانست.

 

منتظری گفت: سردار سلیمانی شاخصه های زیادی داشت ولی مقام معظم رهبری از بین همه شاخه ها به اخلاص این سردار بزرگ تأکید می کنند و انسان بااخلاص در دلها بزرگ می شود.

کد خبر 1015789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha