درخشش گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک در جشنواره ملی مالک اشتر

حجت‌الاسلام آذرافروز از کسب عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج کشور توسط گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک خبر داد و گفت: در این جشنواره حدود ۲ هزار و ۶۰۰ گروه جهادی حضور داشتند.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از کسب عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج کشور توسط گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره حدود ۲ هزار و ۶۰۰ گروه جهادی حضور داشتند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: نام گروه جهادی، ما را یاد ساخت و ساز می‌اندازد اما آنچه که گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک را از دیگر گروه‌های جهادی متمایز کرده، تنوع کاری و انجام فعالیت در زمینه‌های مختلف است.

 

وی اذعان کرد: گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک همیشه آمادگی این را دارد که در بلایای طبیعی و غیرطبیعی برای اجرای عملیات‌های تبلیغی، جهادی و فرهنگی ورود کند و به هموطنان خدماتی را ارائه دهد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز تصریح کرد: در سیلی که ابتدای سال ۹۸ در استان‌های خوزستان و لرستان ایجاد شد، حوزه علمیه بقیه‌الله اندیمشک با ایجاد یک قرارگاه مرکزی و با همکاری گروه‌های جهادی سطح شهرستان اندیمشک اقدامات بسیار شایسته‌ای را در برخی مناطق سیل‌زده این استان‌ها انجام داد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرارگاهی مرکزی ایجاد شد و در آن تهیه و توزیع رایگان بیش از ۵۰ هزار ماسک در مناطق محروم صورت گرفت که در راستای انجام این اقدام، حوزه علمیه خواهران نقش بسیار خوبی را در همکاری با ما ایفا کردند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک بیان کرد: گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک در ایام کرونا با همکاری طلاب حوزه علمیه خواهران الزهرا در بحث تغسیل و امورات شرعی متوفیان کرونایی وارد عمل شد که تاکنون امورات شرعی بیش از ۱۰۰ متوفی کرونایی را انجام داده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان اندیمشک به داشتن فضای معنوی، جشن‌های سیاری را برپا کردیم و در ماه‌های محرم و صفر نیز بیش از ۱۲۰ روضه سیار جهت آشنایی مردم با معنویات و معارف اهل بیت (ع) برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز اضافه کرد: ما در بحث دانش‌آموزی ارتباط بسیار تنگاتنگی با آموزش و پرورش اندیمشک داریم و با بیش از ۲۰ مدرسه در ارتباط هستیم که همکاری‌های مناسبی در زمینه نشر و آموزش معارف، نماز، قرآن و مشاوره صورت می‌گیرد.

 

وی افزود: انجام ساخت و ساز در مواردی همچون کمک در خانه‌سازی برای نیازمندان و ساخت مسجد، فعالیت در مرکزی جهت تربیت خانواده اسلامی و آماده‌سازی افرادی برای حلقات صالحین و تربیت ائمه جماعت از دیگر اقدامات گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک هستند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک در پایان از تمامی طلاب و خانواده‌های آنها، خیرین و مسئولانی که با این حوزه علمیه در راستای ارائه خدمات همکاری داشته‌اند قدردانی کرد و یاد آور شد: از مسئولان انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به گروه جهادی بسیج طلاب سفیران هدایت اندیمشک داشته باشند تا زیرساخت های لازم فراهم و مهیا شود.

 

کد خبر 1015848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha