بررسی فیش های نجومی آب در نیکشهر

مدیر امور آب و فاضلاب نیکشهر گفت: بدنبال درج خبری مبنی بر صدور فیش های نجومی آب در نیکشهر ، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و این ادعا تکذیب شد.

«سعید ریگی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: برخی از شهروندان نیکشهری از مبلغ فیش های آب صادر شده  ناراضی بودند که در همین راستا 300قبض صادره  در منطقه جهت صحت و صقم مطلب عنوان شده انتخاب و موضوع بررسی شد.

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب نیکشهر یادآور شد؛ قبوض مشترکین معترض به آب بهاء مصرفی در روستای آبگاه، توسط کارشناسان و با حضور امام جمعه ، شورا و دهیار و اهالی این روستا مورد بررسی قرار گرفته است که پس از بررسی های انجام شده مشخص شد  صورتحساب این  مشترکین براساس رقم های مندرج در کنتور ها و بازه زمانی مصرف شده محاسبه شده  و در اعلام مبلغ کارکرد خطایی دیده نشد.

 

ریگی افزود: بر اساس قبوض صادره مشترک، مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکنند جزء مشترکین پرمصرف محسوب می شوند و در نتیجه افزایش میزان مصارف آنان براساس ضوابط ابلاغی منتج به افزایش مبلغ قبض آب می شود.

 

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود، کلیه مشترکین با رعایت قانون و الگوی مصرف، موجبات  تعدیل در هزینه های قبوض آب بهای مصرفی خود را فراهم کنند

کد خبر 1015876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha