پرچم های عزای فاطمی به همت فعالان کانون های مساجد نصب شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از فضا سازی و نصب پرچم های عزای فاطمی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت فعالان کانون های مساجد خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فضا سازی و نصب پرچم های عزای فاطمی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت فعالان کانون های مساجد صورت گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد به مناسبت ایام فاطمیه به دلیل توصیه های ستاد مقابله با بیماری کرونا به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: البته برنامه های عزاداری و نوحه خوانی به مناسبت ایام فاطمیه در مناطق وضعیت سفید و آبی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد از ابتدای ایام فاطمیه برنامه های مختلف قرآنی، دینی، فرهنگی و توزیع کمک های مومنانه را برگزار کرده اند و این مهم تا سالروز شهادت آن حضرت ادامه خواهد داشت.

 

سقاء اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری توزیع کمک های مومنانه فعالان کانون های مساجد در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت می گیرد و این حرکت جهادی به همت خیرین در کانون های مساجد ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: رمز سعادتمندی دنیا و آخرت توسل به ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) است که با برپایی این برنامه های فرهنگی تلاش خواهیم کرد تا سیره آن حضرت در جامعه جاری و ساری باشد.

 

کد خبر 1015880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha