حضور عزاداران مسجد گلشن در آستان امامزاده سیداسماعیل(ع)/ راه‌اندازی ایستگاه صلواتی اقلام بهداشتی

حجت‌الاسلام والمسلمین غروی گفت: دسته عزاداری مسجد گلشن، ۲۸ دی ماه با حضور در آستان مقدس امامزاده سیداسماعیل(ع) به سوگواری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) می‌پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مرتضی غروی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از 26 دی ماه در مسجد گلشن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاطمی مهر شروع شده و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همه نمازگزاران و عزاداران ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

 

امام جماعت مسجد گلشن (واقع در تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی) افزود: دسته عزاداری مسجد گلشن، یکشنبه، 28 دی ماه از ساعت 10 تا 11 صبح با حضور در آستان مقدس امامزاده سیداسماعیل (ع) به سوگواری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) می پردازد.

 

وی اضافه کرد: شرکت سوگواران فاطمی مسجد گلشن در آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) سنت 30 ساله این مسجد است که مرحوم توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا غروی، امام جماعت سابق این مسجد بنا گذاشته شد.

 

غروی گفت: ایستگاه صلواتی برای توزیع اقلام بهداشتی میان گروه های مختلف مردم طی پنج شب عزاداری در مسجد گلشن، در مقابل این مسجد دایر می شود. ضمنا هیچ گونه پذیرایی صورت نمی گیرد و هزینه اطعام عزاداران، به تهیه و توزیع رایگان بسته های بهداشتی اختصاص یافته است.

 

وی تاکید کرد: بخشی از هزینه های اطعام عزاداران برای تهیه 40 بسته ارزاق و توزیع میان نیازمندان منطقه مولوی تهران اختصاص می یابد. ضمنا توزیغ ۴۰۰ پرس غذای گرم میان کارتن خواب های منطقه مولوی نیز در ایام فاطمیه توسط اهالی مسجد گلشن صورت می گیرد.

کد خبر 1015921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha