توزیع بیش از ۲۵۰ هزار ماسک به همراه ۱۰۰۰ عدد اسپری ضدعفونی کننده ویژه مراسمات ایام فاطمیه

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری شرکت همراه اول بیش از۲۵۰هزار ماسک به همراه ۱۰۰۰ عدد اسپری ضدعفونی کننده در بین هیئت های مذهبی معین استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

«حجت الاسلام والمسلمین میرخانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و فرارسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با همکاری شرکت همراه اول توانست تعداد بیش از250 هزار ماسک را به همراه 1000 عدد اسپری ضدعفونی کننده در بین هیئت های مذهبی از پیش تعیین شده استان سیتان و بلوچستان توزیع نماید.


 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بیان نمود: این اقلام بهداشتی در هیئت های معین شهرستان های ایرانشهر، خاش، دلگان، چابهار، سراوان، مهرستان، سرباز، فنوج، نیکشهر و بنت توزیع گردید تا به بهانه کمبود اقلام بهداشتی چراغ هیئات مذهبی و جلسات عزاداری دخت بزرگوار پیامبر (ص) حضرت زهرا (س)خاموش نباشد.

 

وی اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح بهداشتی عزاداران این اقلام در دو مرحله فاطمیه اول و فاطمیه دوم در میان هیئت‌های مذهبی معین استان توزیع شده است.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در مراسم‌های مذهبی از ماسک استفاده می‌کنند خاطر نشان کرد: این ماسک‌ها بیشتر بین هیئت های مذهبی که از توان مالی کمتری برخوردارند یا در تهیه اقلام بهداشتی دچار مشکل هستند، اهدا و توزیع شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در پایان ضمن تقدیر از شرکت همراه اول در اهداء این اقلام از عملکرد هیأت‌های مذهبی نیز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرده و  افزود: امسال با توجه به گسترش ویروس کووید 19 هیأت‌های مذهبی عملکرد خوبی از خود در رعایت پروتکل ها و برگزاری مراسمات نشان دادند و بهترین الگو برای فعالیت‌های اجتماعی شدند

کد خبر 1015937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha