رژه ماشین آلات شهرداری صومعه‌سرا و آماده باش کامل برای بحران برف

کیانی‌فرد از رژه ماشین آلات شهرداری صومعه‌سرا و آماده باش کامل در مواجهه با بحران برف خبر داد.

«میثم کیانی‌فرد» در حاشیه برگزاری مانور آماده باش ماشین آلات برف روبی شهردای صومعه‌سرا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ماشین آلات برف‌روب شهرداری در امادگی کامل برای مواجهه با بحران احتمالی برف هستند.

 

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه برای بروز کردن ماشین‌آلات شهرداری بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است افزود: با تدابیر اندیشیده شده مجموعه مدیریت شهری در رابطه با موضوع برف روبی معابر در فصل بارش آمادگی کامل دارد.

 

وی گفت: در هر عملیاتی پیش‌بینی شرایط و آمادگی تجهیزات و عوامل انسانی، اجرای به موقع عملیات و خدمات رسانی بعد از عملیات اجرایی مورد توجه است.

 

کیانی‌فرد با اشاره به اینکه سال گذشته شهرداری صومعه‌سرا در بازگشایی راه‌های شهر خوش درخشید تصریح کرد: امسال با آمادگی کامل تجهیزات و ماشین آلات و نیروهای خدمات رسان، در کوتاه‌ترین زمان عملیات برف روبی، پاکسازی، نمک پاشی و یخ زدایی معابر اصلی و فرعی را انجام خواهیم داد.

 

شهردار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برف نعمت الهی است که باید باعث شادی شهروندان شود و خادمان مردم در مدیریت شهری به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

 

کد خبر 1015992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha