اجرای طرح «صاعقه» در شیراز

سردار حبیبی گفت: در طول یک هفته در سطح شهر شیراز و حومه طرح «صاعقه» اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (شنبه 27 دی) در جمع خبرنگاران، گفت: نیروی انتظامی برای حفظ آرامش و آسایش مردم عزیز فعالیت می کند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه یک هفته در سطح شهر شیراز و حومه طرح «صاعقه» اجرا شد، اظهار کرد: شناسایی اراذل و اوباش، قاچاقچیان، سارقین، مواد فروشان و معتادان ولگرد برخورد کردند که امروز انتهای طرح بود که با رمز «یا فاطمه زهرا (س)» تمام نقاط آلوده شهر شیراز را پاکسازی کردیم.

رئیس پلیس فارس با تاکید بر اینکه امیدوارم این درس عبرتی برای مخلین نظم و امنیت شود و پلیس تا زمانی که دستگیری تمامی این مخلین دست از کار نمی کشد، اضافه کرد: مردم در صورتی که از تخلفات مطلع شدند با 110 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در زمان پاکسازی محله ها، با پلیس همکاری کنند، اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر 275 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و سه دستگاه خودرو توقیف شد و 15 نفر هم دستگیر شدند.

سردار حبیبی با تاکید بر اینکه چهار باند سارقین درون خودرو، متلاشی شد، افزود: 2 باند سارقین موبایل قاپ و گردن بند قاپ و 2 باند سارقین کیف قاپ در این طرح متلاشی شد، هشت نفر سارق حرفه ای هم دستگیر شدند و 40 دستگاه تلفن همراه مسروقه، چهار گردن بند طلا، 20 عدد کیف زنانه، 15 دستگاه ضبط خودرو هم کشف و ضبط شد.

این مقام نظامی با یادآوری این مطلب که 35 تیغه سلاح سرد، کشف شد، افزود: 17 نفر اراذل و اوباش دستگیر شد و در راستای این طرح هشت محله پاکسازی و 40 دستگاه ضبط خودرو، 12 قبضه اسلحه غیر مجاز و 2 قبضه اسحله شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سردار حبیبی گفت: در این طرح 10 دستگاه دوچرخه، چهار دستکاه موتور سیکلت و هفت تیغه سلاح سرد کشف و ضبط شد، در این طرح 16 نفر از افراد مخل نظم و امنیت و 40 نفر هم افراد تحت تعقیب مقامات قضایی دستگیر شدند.

کد خبر 1016000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha