بنیاد مسکن برای محرومان روستایی مسکن احداث می کند

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: بنیاد مسکن برای محرومان روستایی شیروان مسکن احداث می کند.

«عزیز ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: بنیاد مسکن برای محرومان روستایی شیروان مسکن احداث می کند که بخش سرحد و قوشخانه در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان بیان کرد: سهمیه ابلاغی این شهرستان امسال 375 واحد است که تمام آن ها برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که 300 میلیون ریال وام بلاعوض و 500 میلیون ریال تسهیلات کم بهره 5 درصد با بازپرداخت 12 ساله است.

 

 

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به محروم بودن بخش سرحد و قوشخانه ابتدا احداث واحدهای مسکن محرومان در این بخش شناسایی و آغاز می شود که طی یکسال آینده به اتمام خواهد رسید.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن در راستای مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی شهرستان می باشد که متراژ هر کدام از این واحدها ۶۰ متر مربع است که پروانه ساختمان، نقشه، نظارت، استعلام‌های اداری و بیمه این واحدها نیز رایگان است.

 

 

 مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان تصریح کرد: این بنیاد به عنوان دستگاه حاکمیتی در بخش روستایی مکلف به مقاوم سازی واحدهای مسکونی است که در سال های اخیر اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

 

 

به گفته ابراهیمی اکنون ۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

 

 

 

 

کد خبر 1016003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha