اتفاق نظر خوبی در کمیسیون تلفیق برای ارتقای اعتبارات حوزه فرهنگ وجود دارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اعتبارات ضعیف بخش فرهنگ در لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: در حال حاضر اتفاق نظر خوبی در کمیسیون تلفیق برای ارتقای بودجه این بخش در لایحه وجود دارد.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بودجه بخش فرهنگ گفت: در حال حاضر در کمیسیون تلفیق این اتفاق نظر وجود دارد که اعتبارات حوزه فرهنگ متناسب با رشد لایحه بودجه دیده شود. اعتبارات این بخش ضعیف است و در کمیسیون تلفیق نیز این اجماع برای کمک به بخش فرهنگ وجود دارد.

 

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم پیشنهادات کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق مصوب شود که هم عدد بخش فرهنگ در سرجمع اعتبارات لایحه افزایش یابد و هم به دستگاه های فرهنگی کشور کمک شود.

 

وی تصریح کرد: در بخش ورزش ما پیشنهاداتی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از محل افزایش مالیات بر سیگار پیش بینی کرده ایم که این پیشنهادات در کمیسیون تلفیق رای آورده است و در تلاشیم در قالب یک بسته پیشنهادی برای ارتقای زیرساخت های استان هایی که سرانه ورزشی شان پایین تر است نیز پیشنهاداتی به کمیسیون تلفیق بدهیم.

 

وی بیان اینکه قطعا اعتبارات بخش فرهنگ در کمیسیون تلفیق افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: با نگاه انقلابی که در کمیسیون تلفیق وجود دارد این اعتبارات بیشتر خواهد شد.

 

 

کد خبر 1016018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha