حضرت زهرا(س) منشأ تمام خوبي های عالم است

احسانی گفت: حضرت زهرا (س) آنگونه كه پيامبر(ص) فرموده اند منشأ تمام خوبي ها هستند، بلكه از تمام خوبي ها بالاتر هستند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از همدان، «احمدرضا احسانی» صبح امروز (27 دی) در مراسم سوگواره شمیم کوثر در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان برگزار شد،حضرت فاطمه (س) یک الگوی ناب و عنصر برجسته و ممتاز ملکوتی برای بشریت است، گفت: شخصیتی که زندگی، جهاد و مبارزه، دانش و سخنوری ، مادری ، شوهرداری، فداکاری و حضور او در عرصه های سیاسی و انقلابی ، مردان بزرگ را به خضوع در برابر او واداشته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: حضرت زهراء(س) آنگونه كه پيامبر(ص) فرموده اند منشأ تمام خوبي ها هستند، بلكه از تمام خوبي ها بالاتر هستند.

 

وی ادامه داد: سخن گفتن در مورد جایگاه صدیقه طاهره(س) از سویی کار بسیار دشواری است چرا که فضایل و خصایص حضرت زهرا (س) به قدری زیاد است که سخن گفتن در درباره تمام ویژگی های این بانوی کریم دشوار است.

 

وی گفت: یکی از عظیم‌ترین نعمت‌های الهی برای انسان که هم مسئولیت ­آور است و هم باید به خاطرش به ذوق و شوق و گریه درآمد، نعمت وجود فاطمه زهرا (س) است که خداوند تبارک و تعالی این خانم را مادر همه ما قرار داده و انسان باید خیلی شاکر باشد.

 

احسانی گفت: بی بی دوعالم در همه زمینه ها اعم از عبادت، نحوه همسرداری، تربیت فرزند، فعالیت­های اجتماعی، سیاسی و ...می‌تواند برای ما الگو باشد.

 

وی افزود: شناخت حضرت زهرا نیاز ضروری و واجب ماست که غفلت از این نور مقدس، جدای از این که به ایشان جفا کرده‌ایم از فیوضاتی که می‌بایستی از ایشان دریافت کنیم نیز، محروم می‌شویم.

 

 

 

کد خبر 1016103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha