مهمترین برنامه ما حمایت از فعالیت های سرمایه گذاری و  جهش تولید است

دژپسند گفت: مهمترین برنامه ما حمایت از فعالیت های سرمایه گذاری و رونق و جهش تولید است و توسعه خط تولید شرکت بهپاک بهشهر به عنوان شرکتی با قدمت ۵۰ ساله از برنامه های مهم برای رونق و جهش تولید در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، «فرهاد دژپسند » امروز( 27 دی) در حاشیه بازدید و برگزاری جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع تولید در بهپاک بهشهر اظهار کرد: تلاش همه جانبه برای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال و کاهش دغدغه های تولید برنامه مهمی است که نباید فراموش شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: ایجاد خط های تولید جدید و رونق و جهش تولید در شرکت بهپاک بهشهر به عنوان شرکتی با قدمت 50 ساله در تولیدات سویا و برند سبحان می تواند در توسعه اشتغال و پایداری تولید موثر باشد.

 

وی با اعلام اینکه مازندران سالیان سال از توسعه واحدهای صنعتی محروم بوده است و امروز در شهرهای مختلف مازندران واحدهای صنعتی امیدوارکننده با اشتغال زایی مناسب فعال است، خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی مختلف با ظرفیت مناسب  در مازندران راه اندازی شده و امروز هم در بازدید از شرکت بهپاک بهشهر در راستای تکمیل زنجیره تولید این شرکت تبادل نظر شد.

دژپسند گفت: راه اندازی تصفیه روغن خوراکی در بهپاک بهشهر که از 15 بهمن ماه امسال احداث کارخانه این واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر آغاز می شود، برای 200 نفر اشتغال زایی می کند و با سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی صندوق بازنشستگان کارکنان بانک و منابع داخلی بهپاک تا پایان 1400 به بهره برداری می رسد.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: مهمترین برنامه ما حمایت از فعالیت های سرمایه گذاری و رونق و جهش تولید است و توسعه خط تولید شرکت بهپاک بهشهر بعنوان شرکتی با قدمت 50 ساله از برنامه های مهم برای رونق و جهش تولید در سال جاری است.

وی یادآور شد: احداث کارخانه خوراک دام و طیور در بهپاک بهشهر هم با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم برای 80 نفر امروز با اعتبار 20 میلیارد تومانی آغاز شده و امیدواریم تا پایان شهریور 1400 به بهره برداری برسد.

به گزارش شبستان، فرهاد دژپسند وزیر اموراقتصادی و دارایی، امروز شنبه با حضور در شهرستان بهشهر با حضور در شرکت بهپاک و ادای احترام به یادمان شهدای این شرکت از واحدهای مختلف این واحد صنعتی بازدید کرد و ضمن حضور برای آغاز به کار ایجاد کارخانه خوراک دام و طیور در بهپاک بهشهر، تفاهم نامه ایجاد کارخانه تصفیه روغن خوراکی بهپاک بهشهر با صندوق بازنشستگی کارکنان بانک های کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی امضا شد.

کد خبر 1016133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha