انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه بینش مطهر و دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی

به منظور گسترش همكاري‌ فرهنگی، آموزشي و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه بینش مطهر و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به امضا رسید.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریزاز امضای تفاهم نامه بین رئیس شعبه بینش مطهر استان و رئیس دانشگاه آزاداسلامی آذربایجان شرقی خبر داد.

مدیربینش مطهر استان آذربایجان شرقی گفت:باتوجه به ضرورت تعامل،اشتراک و بهره مندی از ظرفیت متقابل نهادهای اثرگذار در حوزه فرهنگ در مسیر اعتلای ارزش های دینی و تحقق بخشی اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی،در جهت بهره مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و نیز در راستای تقویت فرهنگ مشارکت وگسترش همکاری در زمینه های آموزشی و فرهنگی از طریق تعامل و ارتباط سازنده فکری بین دانشگاه ها و مراکز و موسسات آموزشی،این تفاهم نامه بین موسسه بینش مطهر و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منعقد شد.

سوار، مشارکت و همکاری درزمینه های آموزشی و فرهنگی،افزایش بصیرت دربین دانشگاهیان،ارتقای سطح معرفتی اساتید،کارکنان،معلمان و دانشجویان بر اساس منظومه فکری اندیشه اسلامی بینش مطهر را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

وی اظهارکرد: دانشگاه ظرفیت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مفید این طرح است به همین خاطر می‌تواند با هدایت اطلاع‌رسانی در مسیر صحیح خود در جهت معرفی فعالیت‌های مفید موسسه، موجب زمینه های همکاری مشترک شود.

سوار یادآورشد: خدمات آموزشی موسسه بینش مطهر به منظور مهارت افزایی در تمامی شهرستان هایی که شعبه بینش مطهر فعال وجود ندارد،راه اندازی می شود تا از این پتانسیل برای ارائه آموزش و توانمندسازی جامعه هدف خود استفاده کند.

مدیربینش مطهر استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: از ظرفیت و پتانسیل‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان برای ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و توانمندسازی دراحیای تفکر دینی استفاده خواهد شد. 

 

کد خبر 1016157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha