حضرت زهرا(س) الگویی برای همگان است

قنبری حضرت زهرا(س) را الگویی برای همگان دانست و گفت: حضرت زهرا(س) یک نعمت برای اسلام است و به تمام عالم هستی تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،««بهزاد قنبری» امروز(شنبه، ۲۷ دی) در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا که در جوار مزار شهید برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) فرزندی مهربان برای پدرشان بودند تا جایی که پیامبر گرامی اسلام لقب ام ابیها(س) را برای آن بزرگوار برگزیدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه حضرت زهرا(س) همسری وفادار برای امام علی(ع) بودند، افزود: حضرت زهرا(س) همسری دلسوز برای مولای متقیان حضرت علی(ع) بودند و در تمامی عرصه ها ایشان را همراهی می کردند.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) سرچشمه معنویت و تربیت اسلامی بود، تصریح کرد: فاطمه زهرا(س) مادری مهربان برای فرزندانشان بودند و به خوبی فرزندانشان را تربیت کردند.

 

قنبری حضرت زهرا(س) را الگویی برای همگان دانست و خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) یک نعمت برای اسلام است و به تمام عالم هستی تعلق دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در ادامه با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: شهید گمنام، گمنام نیست و این ها خوش نام هستند و ما گمنام هستیم و به شهدا نیاز داریم.

 

وی اضافه کرد: شهادت یعنی وارد شدن به حریم خلوت الهی و این موهبتی برای شهداست.

 

قنبری با بیان اینکه بر اساس آیات قرآنی شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خوردند، اظهارکرد: شهدا می توانند ما را به سعادت برسانند و ما باید در زندگی سبک و سیره آنان را الگوی خود قرار دهیم.

 

گفتنی است، خاطره گویی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مداحی و سینه زنی حاضرین پایان بخش این آیین معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر مرزی آستارا بود.

کد خبر 1016190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha