قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۲۴ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۲۴ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۲۷ دی ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۱۱۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۳ بیمار کرونایی قطعی بوده و پنج بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نیز جواب ۳۲۳ نمونه را از آزمایشگاه دریافت شد که  ٢٥ درصد موارد، مثبت گزارش شد  و بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بود.
 

یزدان پناه با اشاره به اینکه از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۵۶۳ نفر بهبود یافته گزارش شده، ادامه داد: با وجود سیر نزولی بیماری در استان، مردم نباید گرفتار عادی انگاری شوند.
 

وی با بیان اینکه مردم برای کنترل بیماری کرونا باید با احتیاط بیشتری با این بیماری مقابله کنند، یادآور شد: مردم با جدیت بالا، مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی مناسب، عدم حضور در تجمعات، پرهیز از سفرهای غیرضروری و عدم حضور در مکان های شلوغ و پرمخاطره را رعایت کنند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به روند ناپایدار کرونا، همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کنترل این بیماری بسیار ضروری است.

کد خبر 1016262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha