درخشش رابط کانون شهید علم الهدی شهربن در جشنواره استانی «مسیر آسمان»

رابط کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن موفق به کسب رتبه برتر داستانک نویسی با موضوع نماز درجشنواره استانی فرهنگی و ادبی «مسیر آسمان» شد.

«علی اصغر حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: رابط کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن موفق به کسب رتبه برتر داستانک نویسی با موضوع نماز در جشنواره استانی فرهنگی و ادبی «مسیر آسمان» شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: زهرا نادری رابط کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن با شرکت در جشنواره استانی فرهنگی و ادبی «مسیر آسمان» با موضوع نماز رتبه برتر را از آن خود کرد.

 

متن داستانک برگزیده زهرا نادر از کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی بشرح زیر است:

 

«رفتگر محله آرام آرام برگهای خشک شده درختان را جارو می کردوهمراه خود جارو دستی را می کشید.

صدای خش خش برگهای پاییزی که عابران پا برآن می گذارند از دور دستها به گوش می رسد. رفتگرجوان آرام آرام برگها را درون گاری می ریزد. برگ ها هر کدام رنگ زیبایی دارند وانسان را یاد خدا می اندازند.

در همین موقع صدای اذان از گلدسته های امامزاده گل محله را عطرآگین می کند. مرد جوان جارو دستی را کنار گاری می گذارد و داخل امامزاده می شود وبعد از گرفتن وضو، پشت سر نمازگزاران می ایستد ونمازش را می خواند.

نماز که تمام می شود دست به آستان دوست بلند می کند وباز راهی محل کار خود می شود...»

 

زهرا نادری

 

کد خبر 1016358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha