طرح «حرم تا حرم» نشانه ارادت و اخلاص نسبت به بی بی دو عالم است

آیت الله حسینی گفت: طرح «از حرم تا حرم» یک ارادات و اخلاص در این ایام حزن و اندوه در رثای شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم «حرم تا حرم» همزمان با فرارسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)، امروز (۲۸ دی ماه ) در حرم امامزاده مختار (علیه السام) در شهر یاسوج برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در جمع عزاداران ایام فاطمی در حرم امامزاده مختار(ع) یاسوج، گفت: طرح «از حرم تا حرم» یک ارادات و اخلاص در این ایام حزن و اندوه در رثای شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گروهی در مسیر حق بوده، خدا را می شناسند و به همه پیامبران و فرستادگان خداوند ایمان داشته و واجبات خداوند را انجام می دهند، اظهار کرد: این افراد انسان های راستین هستند، اما در مقابل کسانی هستند که نماز را ترک کرده، روزه نمی گیرند و زکات نمی دهند که این گروه در مسیر حق نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: زنی که خود را برهنه کرده و در معرض مردم قرار می دهد، در مسیر حق نیست، بلکه گمراه بوده و گمراهی از گناهان بزرگ است.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: گروهی در مقابل یا مشرک هستند، یا خداپرست و یا موحد، اما در میدان عمل علیه پیامبر خداوند شمشیر می کشند که اینها مغضوب هستند، اینها مقابل اهل بیت علیهم السلام، دختر پیامبر خدا و در مقابل حضرت علی (علیه السلام) ایستاده اند، این گروه مغضوب دو عالم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راه راست، پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم)، اولیا الهی و امامان معصوم هستند و اگر می خواهیم به راه راست برویم، باید خدا را سپاسگزار باشیم که ما را با حقیقت فاطمی آشنا کرد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1016486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha