کتاب « رفتن» با حضور استاندار یزد رونمایی شد

کتاب « رفتن» اثر زهرا خوش‌اندام، نویسنده یزدی با حضور استاندار یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ‌مراسم رونمایی از کتاب « رفتن» اثر زهرا خوش‌اندام، نویسنده یزدی با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی در هتل مشیرالممالک یزد برگزار شد.

محمد صادقی، مسئول انجمن ادبی یادداشت نو در این مراسم از انتخاب مناسب نام و طرح جلد کتاب « رفتن » مطالبی را ارائه کرد و از نویسندگان یزدی درخواست کرد که در صورت تالیف آثار مناسب و درخور شان استان می‌توانند از طریق این انجمن پیگیری چاپ و انتشار کتاب را داشته باشند.


وی افزود: هدف ما در دسترس قراردادن کتاب‌های مناسب برای عموم مردم جامعه است و سعی کرده‌ایم تا با برگزاری مراسم‌های مختلفی از جمله رونمایی و نشست‌های نقد و معرفی کتاب در این مسیر حرکت کنیم.

محمدعلی طالبی استاندار یزد نیز در این مراسم از این که به دلیل بیماری کرونا بعد از یک سال در چنین مراسمی شرکت کردند ابراز خوشحالی کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم با پایان کرونا بار دیگر شاهد تجلی وشور بیشتر عرصه فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی باشیم و بتوانیم فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در بین مردم مشاهده کنیم.

در ادامه این مراسم نیز محمود الهام بخش، عضو هیات علمی دانشگاه یزد و تعدادی از شاعران استانی به شعرخوانی پرداختند.

زهرا خوش اندام با اشاره به تالیف کتاب « رفتن» گفت: امیدوارم بتوانم در این مسیر گام‌های بیشتری برداشته و کتاب‌های بهتر و بیشتری را با محتوای مناسب در اختیار علاقمندان به حوزه کتاب قرار دهم.

در پایان این مراسم نیز از کتاب «رفتن» رونمایی شد.

کد خبر 1016530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha