ارزیابی دقیق میزان خسارت زمین لرزه در غرب هرمزگان در حال انجام است

دکتر همتی گفت: ارزیابی دقیق میزان خسارت زمین لرزه در منطقه غرب هرمزگان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فریدون همتی » در گفتگویی خبری با اشاره به پس لرزه های مکرر در غرب استان هرمزگان پس از زلزله بامداد شنبه، بر ضرورت حفظ آمادگی تمامی دستگاه های مسئول در این زمینه تاکید و اظهار کرد: دهیاران در این منطقه پیش بینی های لازم به ویژه در شهرستانهای قشم ، خمیر و بندرلنگه جهت احتمال اسکان اضطراری را داشته باشند و مسائل و مشکلات را سریعا به فرمانداران گزارش کنند.

 

وی از ادامه خدمات رسانی به زلزله زدگان در شهرستان بندرلنگه توسط دستگاه های امدادی و فرمانداری با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان خبر داد و افزود: جهت رفاه شهروندان منطقه زلزله زده اقلام مورد نیاز در این منطقه توزیع شده است.

 

استاندار هرمزگان ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته توسط جمعیت هلال احمر هرمزگان و اداره کل مديريت بحران استانداری، علاوه بر توزیع اقلام زیستی، اقلام خوراکی مورد نیاز تهیه و دستور توزیع داده شده است.

 

همتی تاکید کرد: رفع کامل مشکلات مناطق زلزله زده به طور جدی در دستور کار اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوده و اداره کل مدیریت بحران استانداری نیز بر روند خدمات رسانی و انجام هماهنگی و پشتیبانی های لازم نظارت خواهد کرد.

 

وی گفت: ارزیابی دقیق میزان خسارت زمین لرزه در این منطقه نیز در حال انجام است.

 

 

 

کد خبر 1016558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha