اختتامیه نخستین مسابقه قصه گویی شب چله در رشت برگزار می شود

آیین اختتامیه نخستین مسابقه قصه گویی شب چله ویژه مادربزرگ ها و پدربزرگ ها با حضور ۹ برگزیده این مسابقه در مرکز گیلانشناسی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، نخستین مسابقه قصه گویی شب چله مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال و نیز اهمیت این روز در فرهنگ ایران و در دو بخش قصه گویی فارسی و محلی با محوریت خوانش قصه ها و مثل ها، نقل ها، داستان های کهن و بومی به صورت فارسی و محلی از نیمه دوم آذر ماه سال جاری به مدت دو هفته در گیلان برگزار شد که با استقبال بسیاری از سوی دوستداران فرهنگ و ادب کشور قرار گرفت.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه 9 اثر از 40 اثر ارسالی از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی شد که طی مراسمی مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

مراسم اختتامیه این مسابقه قصه گویی و تجلیل از برگزیدگان این رویداد فرهنگی با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی روز سه شنبه (30دی) ساعت10 صبح در سالن اجتماعات مرکز گیلانشناسی دانشگاه گیلان واقع در منطقه سلیمانداراب رشت برگزار می شود ضمن اینکه این آیین به صورت زنده از طریق صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl در دسترس عموم دوستداران و علاقمندان به ادبیات کهن ایران زمین خواهد بود.

کد خبر 1016566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha