پادکست «دیر آمدم» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید پادکست «دیر آمدم» با موضوع شهادت حضرت زهرا (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تولیدات کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در فضای مجازی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: این کانون فرهنگی و هنری با بهره گیری از پیام رسان های مختلف به ایجاد کانال های متعددی اقدام کرده و به صورت گسترده مشغول به فعالیت و اطلاع رسانی برنامه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، افزود: این فعالیت ها با همکاری گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون «دوستان آسمانی» شکل گرفته و تولیدات این گروه نیز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

وی از تولید پادکست «دیر آمدم» به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: این اثر ویژه شهادت حضرت زهرا (ع) توسط گروه رسانه ای «ماح» تهیه و تولید شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این پادکست در فضای مجازی و در گروه های و کانال های مختلف به اشتراک گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: تهیه و تنظیم این اثر بر عهده «علی اصغر مصدقی» بوده و گویندگی آن را «علی رحمانیان»  و «مجتبی رحمانیان» عهده دار بوده است.

 

وی به دیگر عوامل تولید پادکست «شمیم یاس» اشاره کرد و ادامه داد: کاور آرت این اثر به وسیله «علی اصغر پژوهش» و ضبط آن نیز در استودیو «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با قدردانی از تلاش بچه های این کانون فرهنگی در مناسبت های مختلف به ویژه ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: زمان این پادکست سه دقیقه و ۲۲ ثانیه است.

 

گواهیان گفت: گروه رسانه ای «ماح»، که به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شکل گرفته تا کنون آثار مختلف صوتی و تصویری در قالب های گوناگون مستند، انیمیشن، موشن گرافیک، پادکست و... را تولید کرده است.

 

به گزارش شبستان، تولید پادکست «دیرآمدم» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب روق «هنر» در طرح ملی «ایران قوی» تولید شده است.

کد خبر 1016625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha