شهادت حضرت زهرا(س) آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری است

حجت الاسلام یوسف نژاد گفت: شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام «سید مجتبی یوسف نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها برای تمام بانوان بلکه الگوی برتر زندگی برای همیشه تاریخ است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر افزود: این مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ایرانی با الگو قرار دادن زندگانی ایشان در مراحل علمی و بین المللی به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند که این امر خود انعکاس قابل توجهی را در سطح جهان بر جای گذاشته است.

 

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س)، هویت واقعی زن را از فرهنگ جاهلیت بیرون کشید و به مقام شامخ زن بها داده است، خاطر نشان کرد: باید گفت که شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

حجت الاسلام یوسف نژاد گفت: ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، شکوه حماسه، دلدادگی و نشانه مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت است که باید در بزرگداشت آن تلاش شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر یادآور شد: تلاش برای الگوبرداری و الگوسازی از زندگی سراسر درس و عبرت فاطمه زهرا(س) از وظایف مهمی است که برعهده داریم تا نسل جدید در مسیر فاطمی هدایت شوند.

کد خبر 1016668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha