انقلاب اسلامی ثمرات بی‌نظیری داشته که نمی‌توان چشم‌پوشی کرد

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: انقلاب اسلامی ثمرات بی نظیری داشته که نمی توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» امروز (29 دی) در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: هدایت و راه سعادت را خداوند به واسطه این بانوی بزرگ به انسان ها نشان داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمرات بی نظیری داشته که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به شرایط این روزهای جامعه و شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد جامعه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال متفاوت با سال ها ی گذشته برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این راهپیمایی مردمی امسال به صورت خودرویی برگزار می شود، ادامه داد: امید است با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بر بهره از فضای مجازی در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی باید با بهره گیری از فضای مجازی به بهترین شکل به تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان بپردازیم.

کد خبر 1016739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha